Trening Personalny

Współpracując z nami otrzymujesz gwarancję rzetelności i pełnego profesjonalizmu. W efekcie zebrania w całość doświadczeń trenera, fizjologa, dietetyka i fizjoterapeuty opracujemy dla Ciebie unikatowy, indywidualny i racjonalny plan treningowy.

Zapraszamy do wspólnych treningów »

Szkolenie Strength Coach

Intensywny weekend szkoleniowy za nami. Do Sport Cube przyjechało dwóch znakomitych niemieckich trenerów, którzy przeprowadzili szkolenie Strength Coach level 1.

Poniżej prezentujemy sylwetki szkoleniowców oraz bogaty program szkolenia. Nasi trenerzy personalni i trenerzy przygotowania motorycznego spędzili 3 dni zgłębiając tajniki treningu siłowego.

Nasze plany treningowe szkoleniowcy ocenili na 5!

Patrick Meinart:  Od 15 lat pracuje ze sportowcami i osobami trenującymi amatorsko. Z wykształcenia trener, fizjoterapeuta oraz psycholog sportowy. Opracował własną nowatorską metodologię treningową, która opiera się na "neurologii funkcjonalnej" (functional/chiropractic neurology), trenigu mobility oraz poprawie wydajności. Specjalizuje się w treningu sportowców borykających się z chronicznym bólem.

Szkoli trenerów personalnych podczas międzynarodowych kursów i konferencji (m.in. Perform Better, Perform Sports, LAPT, IFHIAS). W Polsce prowadzi kursy: Neuroathletic Coach, Mobility, Improve your squat, Shoulder Secrets, Strength Coach, Pain Free Training System i in.

Daniel Ebert: zawodnik trójboju siłowego, trener, wykładowca licznych kursów i konferencji. 
Daniel Ebert to dwukrotny wicemistrz świata WDFPF w martwym ciągu, mistrz świata w przysiadzie (bez sprzętu); dwukrotny mistrz Niemiec w trójboju siłowym (bez sprzętu) oraz mistrz Europy w martwym ciągu.

 

Program:

Dzień I

  • analiza i ocena wzorców ruchowych - przysiad i martwy ciąg
  • anatomia funkcjonalna i fizjologia treningu
  • biomechanika ruchu dolnych partii ciała ("Lower Body Movements")
  • właściwy wybór kolejności i rodzaju ćwiczeń
  • budowanie planów w treningu siły z określaniem intensywności, objętości, częstości i przerw
  • trening w przypadku ograniczeń ortopedycznych i bólowych (wprowadzenie)

Dzień II

  • przysiad i martwy ciąg w praktyce
  • technika i optymalizacja ruchu dolnych partii ciała ("Lower Body Movements")
  • właściwa rozgrzewka i ćwiczenia mobility dla przysiadu
  • ocena poprawności wykonywanych ćwiczeń
  • podstawy układania programów i periodyzacji (różnica pomiędzy siłą, hipertrofią i redukcją tkanki tłuszczowej)

Dzień III

  • zastosowanie różnych technik intensyfikujących w treningu siłowym
  • przysiad i martwy ciąg w praktyce z punktu widzenia różnych technik intensyfikujących
  • żywienie - optymalne wykorzystanie składników odżywczych do poprawy wyników
  • stosowanie podstawowych suplementów (The Big Five) do poprawy wyników
  • tworzenie planów treningowych

Wyższa Forma Treningu

Zapraszamy do SportCube

Strzegomska 141/145
Wrocław

502 492 577